Siirry sisältöön

Sähköiset palvelukanavat

Asiakaspalvelumme auttaa arkisin klo 8-20 numerossa (02) 880 0880. Voit hoitaa energia-asioitasi sujuvasti myös verkkosivujemme kautta, ympäri vuorokauden. Kirjautumalla ja tunnistautumalla uuteen Online-palveluun saat asiasi hoidettua helposti ja nopeasti.

OMA Online -palvelu

Olemme julkaisseet uuden Online-palvelun. Toivomme asiakkailta aktiivista palautetta käytettävyydestä ja mahdollisista ongelmatilanteista. Kehitämme palvelua asiakaspalautetta kuunnellen. Voit jättää meille palautetta suoraan Onlinen Viestit-toiminnallisuuden kautta. Rekisteröidy nyt ja luo uudet tunnukset pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. 

Priima-asiakkaiden Live-palvelu

Priima- ja Priimaplus-asiakkaiden Live-palvelussa

  • voit seurata sähkönkäyttöä ja kustannuksia tuntitasolla
  • näet voimassa olevat pörssisähkön hintatarjoukset ja voit tehdä hintakiinnityksiä
  • voit tilata hintavahdin tai kytkeä kiinnitysautomaatin päälle
  • voit tilata uusiutuvasti tuotettua sähköä

Laskun maksaminen, maksujärjestelyt ja perintäasiat

Laskun maksamiseen liittyvät asiat hoituvat laskutuskumppanimme Lowell Suomi Oy:n kanssa.
Sähköisessä Oma Lowell -palvelussa voit

  • tarkastella laskutietoja ja tulostaa laskukopioita,
  • selata laskuarkistoa sekä siirtää sähkölaskun eräpäivää ennen alkuperäistä eräpäivää
  • hoitaa myöhässä olevan maksun tai perintäasian kuntoon (Oma Lowell Perintä)