Sähköiset palvelukanavat
Asiakaspalvelumme auttaa arkisin klo 8-20 numerossa (02) 880 0880. Voit hoitaa energia-asioitasi sujuvasti myös verkkosivujemme kautta, ympäri vuorokauden. Kirjautumalla ja tunnistautumalla uuteen Online-palveluun saat asiasi hoidettua helposti ja nopeasti.
OMA Online -palvelu
Olemme julkaisseet OMA Online- palvelun rinnalle Onlinen kehitys- eli beta-version. Toivomme asiakkailta aktiivista palautetta beta-version käytettävyydestä ja mahdollisista ongelmatilanteista.
Tulemme korvaamaan vanhan OMA Online -palvelun uudella Online-palvelulla syksyn aikana. Kehitämme ja julkaisemme uusia ominaisuuksia asiakaspalautetta kuunnellen. Voit jättää meille palautetta suoraan Onlinen Viestit-toiminnallisuuden kautta. Rekisteröidy nyt ja luo tunnukset pankkitunnuksillasi Beta-versioon.
Priima-asiakkaiden Live-palvelu
Priima- ja Priimaplus-asiakkaiden Live-palvelussa
- voit seurata sähkönkäyttöä ja kustannuksia tuntitasolla
- näet voimassa olevat pörssisähkön hintatarjoukset ja voit tehdä hintakiinnityksiä
- voit tilata hintavahdin tai kytkeä kiinnitysautomaatin päälle
- voit tilata uusiutuvasti tuotettua sähköä
Laskun maksaminen, maksujärjestelyt ja perintäasiat
Laskun maksamiseen liittyvät asiat hoituvat laskutuskumppanimme Lowell Suomi Oy:n kanssa.
Sähköisessä Oma Lowell -palvelussa voit
- tarkastella laskutietoja ja tulostaa laskukopioita,
- selata laskuarkistoa sekä siirtää sähkölaskun eräpäivää ennen alkuperäistä eräpäivää
- hoitaa myöhässä olevan maksun tai perintäasian kuntoon (Oma Lowell Perintä)