Päivitä yhteystietosi Oiva Onlinessa
Voit tarkistaa omat yhteystietosi ja siirtyä sähköiseen asiointiin helposti Oiva Online-palvelussa. Tunnistaudu ensimmäisellä käyttökerralla vahvasti joko mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla. Löydät Oiva Online-palvelun tästä linkistä tai Omavoiman verkkosivujen yläreunan Kirjaudu-painikkeen kautta.
Nykyiset yhteystietosi löydät Online-palvelun valikosta Omat tiedot – Asiakastiedot. Oiva Onlinen ohjeet näet tarvittaessa täältä.
Oiva Onlinessa on sähkölaskuarkisto, laskukopiot, kulutusraportointi ja tietoa kulutusvaikutuksesta. Voit lähettää viestin tai valtakirjan turvallisesti, tehdä muuttoilmoituksen, antaa palautetta, siirtyä Priiman Live-palveluun sekä tarkistaa sähkösopimuksen päättymispäivän.
Asiointitavan päivitys sähköiseksi ei vaikuta sähkölaskujen toimitustapaan. Toimitamme sähkölaskuja perinteisellä paperipostilla, sähköpostilla, e-laskuna suoraan verkkopankkiin tai digipostipalveluihin kuten OmaPosti sekä Kivra.
Asioitko läheisesi tai jonkun toisen puolesta?
Oiva Online -palveluun tunnistaudutaan omilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Valtakirjat ja ohjeet kuolinpesän asioiden hoitoon löydät täältä. Autamme asiointikanavan päivityksessä myös puhelinpalvelussa klo 8-18 välillä arkisin numerossa 02 880 0880.
Päivitä asiointitapasi sähköiseksi
Oiva Onlineen kirjautumisen sijaan voit täyttää alla olevan lomakkeen asiakkuuden päivittämiseksi sähköiseksi. Asiointikanavan muuttamiseksi tarvitaan sekä asiakasnumero että syntymäaika ILMAN henkilötunnuksen loppuosaa. Asiakasnumeron löydät tuoreimman sähkömyyntilaskun oikeasta yläkulmasta, kentästä nimeltään Asiakasnumero.
