Siirry sähköiseen asiointiin nyt
Kannustamme asiakkaitamme siirtymään sähköiseen asiointiin. Sähköisen asiointitavan valinneille asiakkaille lähetämme Omavoiman asiakaskirjeet ja -tiedotteet sähköpostilla. Sähköinen asiointi on perinteistä paperipostia kätevämpää, nopeampaa ja ympäristöystävällistä. Arvomme sähköiseen asiointiin siirtyneiden kesken S-ryhmän lahjakortin. Arvonnan säännöt löydät sivun lopusta.
Asiointikanavan päivitys sähköiseksi ei vaikuta sähkölaskujen toimitustapaan. Toimitamme sähkölaskuja perinteisellä paperipostilla, sähköpostilla, e-laskuna suoraan verkkopankkiin tai digipostipalveluihin kuten OmaPosti sekä Kivra. Laskutustavasta riippumatta näet aina kaikki sähkölaskusi Oiva Online -palvelusta.
Kuinka päivitän asiointitapani sähköiseksi?
- Päivitä asiakkuus lähettämällä viesti Oiva Onlinessa. Ensimmäisellä käyttökerralla palveluun luodaan omat tunnukset, katso rekisteröitymisohje.
- Voit vaihtoehtoisesti täyttää päivityslomakkeen verkkosivuillamme.
- Kolmas vaihtoehto on soittaa asiakaspalveluumme arkisin klo 8-18 ja päivittää asiointitapa sähköiseksi puhelimitse.
Jos autat läheistäsi asioinnissa tai kyseessä on esimerkiksi kuolinpesä, voit täyttää sähköisen valtakirjan puolesta asiointia varten täällä.
Jos haluat jatkossakin saada kaikki asiakastiedotteet ja -kirjeet perinteisellä paperipostilla, voi jättää lähettämämme viestin huomiotta. Ilman erillistä pyyntöä asiointitapaan ei tehdä muutoksia.
Saitko tekstiviestin lähettäjältä Omavoima?
Omavoima on rekisteröinyt Liikenne- ja Viestintävirasto Traficomin virallisen lähettäjätunnuksen eli SMS Sender ID:n. Uudella rekisteröidyllä lähettäjänimellä Omavoima varmistamme turvallisen ja luotettavan viestinnän asiakkaillemme. Suomessa kukaan muu lähettäjä ei voi käyttää Omavoimalle rekisteröityä lähettäjätunnusta. Omavoiman tiedot löytyvät myös Traficomin ylläpitämältä rekisteröityjen Sender ID tunnisteiden listaussivulta. Lähetystunnuksella Omavoima saapuvaan viestiin ei voi vastata.
Saitko Omavoimalta sähköpostia?
Lähetämme osoitteesta viestinta(a)omavoima.fi asiakaskirjeitä tai muita tiedotteita nykyasiakkuuteen liittyvissä asioissa. Viestien sisältö koskee aina olemassa olevaa Omavoiman asiakkuutta ja voimme kertoa esim. asiointitavan päivittämisestä sähköiseksi tai e-laskun tilaamisesta.
Lähetämme osoitteesta viestinta(a)omavoima.fi lisäksi noin kerran kuukaudessa uutiskirjeen sen tilanneille asiakkaille. Jos haluat perua kuukausikirjeen tilauksen, löydät peruutuslinkin aina jokaisen uutiskirjeen lopusta.


