Siirry sisältöön

Sähköinen asiakkuus – ehdot

R-koodi kampanja on päättynyt 26.10.2023

Voit päivittää yhteystietosi asiakasviestintää varten ja tilata sähköisen asiakkuuden helposti suoraan osoitteessa www.omavoima.fi/yhteystiedot

Asiakkuuden päivitykseen tarvitset oman asiakasnumerosi sekä voimassaolevan sähköpostiosoitteen. Asiakasnumerosi voit tarkistaa viimeisimmältä sähkölaskulta, oikeasta yläkulmasta kohdasta asiakasnumero tai lähettämämme kirjeen yläkulmasta.

Tarvittaessa saat lisätietoja sähköisestä asioinnista verkkosivuiltamme sekä puhelimitse numerosta (02) 880 0880. Palvelemme puhelimitse arkisin klo 8-20.

Sähköisen asiakkuuden ehdot:

Järjestäjä

Omavoima Oy, Vihtorinkatu 2, 23800 Laitila, Y-tunnus: 2209312-1
Facebook ei sponsoroi, suosittele tai hallinnoi arvontaa millään tavalla, eikä kampanja liity mitenkään Facebookiin.

Osallistumisoikeus

Sähköisen asioinnin voivat tilata kaikki Omavoiman asiakkaat. Tilauslomakkeen täyttämisen lisäksi asiakkaalla pitää olla voimassa oleva sähköposti. Sähköisen asiakkuuden tilanneet asiakkaat sitoutuvat pitämään Omavoiman ajan tasalla muuttuneiden yhteystietojen osalta ja päivittämään niitä tarvittaessa.

Järjestäjän vastuu

Omavoima ei vastaa mahdollisista kilpailuun vaikuttavista teknisistä ongelmista tai muista olosuhteista. Omavoima ei vastaa asiakasviestien toimitusongelmista, jos asiakas ei ole päivittänyt muuttuneita yhteystietojaan.

Muut ehdot

Osallistumalla kampanjaan osallistuja sitoutuu noudattamaan näitä sääntöjä. Omavoima varaa oikeuden muuttaa sääntöjä tai tarvittaessa keskeyttää kampanjan perustellusta syystä.