Ruuhkatiedote

Ruuhkatilanteen vuoksi pyydämme asiakkaitamme odottamaan vastausta alkuperäiseen viestiin, jotta jonot eivät entisestään kasva. Vastaamme kaikkiin meille saapuneisiin yhteydenottoihin aikajärjestyksessä. Suosittelemme käyttämään sähköisiä kanavia. Huomaathan, että puhelinpalvelussamme voi olla vähemmän ruuhkaa iltaisin klo 17 jälkeen ja loppuviikosta (to-pe).

  • Kirjautumalla OMA Online -palveluun voit seurata energiankulutustasi ja tarkastella laskujasi, asiakas- ja sopimustietojasi (hintatiedot ja sopimustyyppi, määräaikaisen sopimuksen päättymispäivä) vuorokauden ajasta riippumatta.
  • Laskun maksamiseen liittyvät asiat hoituvat Lowellin asiakaspalvelussa. Voit katsella laskutietojasi, siirtää sähkölaskusi eräpäivää tai hoitaa myöhässä olevan maksun tai perintäasian kuntoon (Oma Lowell Perintä)

  • voit keskustella myös WhatsAppin puolella arkisin klo 9-15 numerossa 045 7820 3601

Asiakaspalvelun jonotilanne ma 26.9.2022 (päivitetty 27.9.)

  • sähköposteja jonossa n. 80 kpletta
  • keskimääräinen puheluun vastausaika n. 8 minuuttia
  • takaisinsoittojonossamme on n. 20 asiakasta ja emme valitettavasti välttämättä ehdi soittamaan takaisin saman päivän aikana