Ruuhkatilanteen vuoksi pyydämme asiakkaitamme odottamaan vastausta alkuperäiseen viestiin, jotta jonot eivät entisestään kasva. Vastaamme kaikkiin meille saapuneisiin yhteydenottoihin aikajärjestyksessä. Suosittelemme käyttämään sähköisiä kanavia. Huomaathan, että puhelinpalvelussa on yleensä vähemmän ruuhkaa loppuviikosta (to-pe).
- Kirjautumalla OMA Online -palveluun voit seurata energiankulutustasi ja tarkastella laskujasi, asiakas- ja sopimustietojasi vuorokauden ajasta riippumatta. Olemme julkaisseet Online-palvelun uudistetun beta-version nykyisen palvelun rinnalle, rekisteröidy ja kokeile sitä tästä >>
-
Laskun maksamiseen liittyvät asiat hoituvat suoraan Lowellin asiakaspalvelussa. Oma Lowell Laskutus -palvelussa voit katsella laskutietojasi, ottaa laskusta tulostettavat pdf-kopion tai siirtää sähkölaskusi eräpäivää. Myöhässä olevan maksun tai perintäasian saat kuntoon Oma Lowell Perintä -palvelussa.
-
voit keskustella myös WhatsAppin puolella arkisin klo 9-15 numerossa 045 7820 3601
Asiakaspalvelun jonotilanne to 8.6.2023 (päivitetty 9.6.)
- viestejä jonossa n. 110 kpletta
- keskimääräinen puheluun vastausaika n. 1 minuutti
- takaisinsoittojonossamme on n. 20 asiakasta ja emme valitettavasti välttämättä ehdi soittamaan takaisin saman päivän aikana