Ruuhkatiedote

Ruuhkatilanteen vuoksi pyydämme asiakkaitamme odottamaan vastausta alkuperäiseen viestiin, jotta jonot eivät entisestään kasva. Vastaamme kaikkiin meille saapuneisiin yhteydenottoihin aikajärjestyksessä. Suosittelemme käyttämään sähköisiä kanavia. Huomaathan, että puhelinpalvelussa on yleensä vähemmän ruuhkaa loppuviikosta (to-pe).

  • Kirjautumalla OMA Online -palveluun voit seurata energiankulutustasi ja tarkastella laskujasi, asiakas- ja sopimustietojasi (hintatiedot ja sopimustyyppi, määräaikaisen sopimuksen päättymispäivä) vuorokauden ajasta riippumatta.
  • Laskun maksamiseen liittyvät asiat hoituvat suoraan Lowellin asiakaspalvelussa. Oma Lowell Laskutus -palvelussa voit katsella laskutietojasi, ottaa laskusta tulostettavat pdf-kopion tai siirtää sähkölaskusi eräpäivää. Myöhässä olevan maksun tai perintäasian saat kuntoon Oma Lowell Perintä -palvelussa.

  • voit keskustella myös WhatsAppin puolella arkisin klo 9-15 numerossa 045 7820 3601

Asiakaspalvelun jonotilanne to 2.2.2023 (päivitetty 3.2.)

  • viestejä jonossa n. 20 kpletta
  • keskimääräinen puheluun vastausaika n. 1 minuutti
  • takaisinsoittojonossamme on n. 20 asiakasta ja emme valitettavasti välttämättä ehdi soittamaan takaisin saman päivän aikana