Sähköinen asiointi

Asiakaspalvelumme auttaa arkisin klo 8-20 numerossa (02) 880 0880 ja palveluaikojen ulkopuolella voit hoitaa energia-asioitasi verkkosivujemme kautta. Suosittelemme ruuhkan vuoksi sähköistä asiointia.

OMA Online -palvelu

Oma Online -palvelussa voit

  • tehdä muuttoilmoitukset ja sopimukset
  • seurata energiankulutustasi
  • tarkastella laskujasi, asiakas- ja sopimustietojasi

Huom! Leppäkoskelta ja Valkeakoskelta Omavoimalle siirtyneet sähkönmyynnin asiakkaat näkevät kulutustietonsa vuoden 2021 osalta Leppäkosken Oma Energia -palvelusta tai Valkeakosken Energian online-palvelusta. Leppäkosken Sähkön ja Valkeakosken Energian jakeluverkkoalueiden ulkopuolella asuvat asiakkaat näkevät vuoden 2021 kulutustietonsa paikallisen jakeluverkonhaltijan palvelusta. OMA Onlinen usein kysytyt kysymykset >>

Priima-asiakkaiden Live-palvelu

Priima- ja Priimaplus-asiakkaiden Live-palvelussa

  • voit seurata sähkönkäyttöä ja kustannuksia tuntitasolla
  • näet voimassa olevat pörssisähkön hintatarjoukset ja voit tehdä hintakiinnityksiä
  • voit tilata hintavahdin tai kytkeä kiinnitysautomaatin päälle
  • voit tilata uusiutuvasti tuotettua sähköä

Voit lukea Priiman Live-palvelun usein kysytyt kysymykset täällä >>

Laskun maksamiseen liittyvät asiat

Laskun maksamiseen liittyvät asiat hoituvat suoraan Lowellin asiakaspalvelussa. Lowellin sähköisissä palveluissa voit

  • tarkastella laskutietojasi

  • siirtää sähkölaskusi eräpäivää

  • hoitaa myöhässä olevan maksun tai perintäasian kuntoon (Oma Lowell Perintä)

Usein kysyttyä sähkölaskuista - Omavoiman vastaukset  >>

Lowellin listaus usein kysytyistä kysymyksistä sähkölaskuun liittyen >>


Jätä meille viesti

Muuttajan palvelut

Tee sähkösopimus kotiin

Yrityssähkösopimukset

Aurinkopaneelien tarjouspyyntö kotiin tai taloyhtiölle

Tilaa uutiskirjeemme