Asiakaspalvelumme auttaa arkisin klo 8-20 numerossa (02) 880 0880 ja palveluaikojen ulkopuolella voit hoitaa energia-asioitasi verkkosivujemme kautta. Suosittelemme ruuhkan vuoksi sähköistä asiointia.
OMA Online -palvelu
- tehdä muuttoilmoitukset ja sopimukset
- seurata energiankulutustasi
- tarkastella laskujasi, asiakas- ja sopimustietojasi
Huom! Leppäkoskelta ja Valkeakoskelta Omavoimalle siirtyneet sähkönmyynnin asiakkaat näkevät kulutustietonsa vuoden 2021 osalta Leppäkosken Oma Energia -palvelusta tai Valkeakosken Energian online-palvelusta. Leppäkosken Sähkön ja Valkeakosken Energian jakeluverkkoalueiden ulkopuolella asuvat asiakkaat näkevät vuoden 2021 kulutustietonsa paikallisen jakeluverkonhaltijan palvelusta. OMA Onlinen usein kysytyt kysymykset >>
Priima-asiakkaiden Live-palvelu
Priima- ja Priimaplus-asiakkaiden Live-palvelussa
- voit seurata sähkönkäyttöä ja kustannuksia tuntitasolla
- näet voimassa olevat pörssisähkön hintatarjoukset ja voit tehdä hintakiinnityksiä
- voit tilata hintavahdin tai kytkeä kiinnitysautomaatin päälle
- voit tilata uusiutuvasti tuotettua sähköä
Voit lukea Priiman Live-palvelun usein kysytyt kysymykset täällä >>
Laskun maksamiseen liittyvät asiat
Laskun maksamiseen liittyvät asiat hoituvat suoraan Lowellin asiakaspalvelussa. Lowellin sähköisissä palveluissa voit
-
tarkastella laskutietojasi
-
siirtää sähkölaskusi eräpäivää
-
hoitaa myöhässä olevan maksun tai perintäasian kuntoon (Oma Lowell Perintä)
Usein kysyttyä sähkölaskuista - Omavoiman vastaukset >>
Lowellin listaus usein kysytyistä kysymyksistä sähkölaskuun liittyen >>