Asiakaspalvelumme auttaa arkisin klo 8-20 numerossa (02) 880 0880 ja palveluaikojen ulkopuolella voit hoitaa energia-asioitasi verkkosivujemme kautta.
OMA Online -palvelu
- tehdä muuttoilmoitukset ja sopimukset
- seurata energiankulutustasi
- tarkastella laskujasi, asiakas- ja sopimustietojasi
Huom! Leppäkoskelta ja Valkeakoskelta siirtyvät sähkönmyynnin asiakkaat näkevät kulutustietonsa vuoden 2021 osalta Leppäkosken Oma Energia -palvelusta tai Valkeakosken Energian online-palvelusta. Leppäkosken Sähkön ja Valkeakosken Energian jakeluverkkoalueiden ulkopuolella asuvat asiakkaat näkevät vuoden 2021 kulutustietonsa paikallisen jakeluverkonhaltijan palvelusta.
Priima-asiakkaiden Live-palvelu
Priima- ja Priimaplus-asiakkaiden Live-palvelussa
- voit seurata sähkönkäyttöä ja kustannuksia tuntitasolla
- näet voimassa olevat pörssisähkön hintatarjoukset ja voit tehdä hintakiinnityksiä
- voit tilata hintavahdin tai kytkeä kiinnitysautomaatin päälle
- voit tilata uusiutuvasti tuotettua sähköä
Huom! Leppäkoskelta siirtyvät Priima-asiakkaat näkevät joulukuun 2021 kulutustietonsa Leppäkosken Live-palvelusta.
Laskun maksamiseen liittyvät asiat
Laskun maksamiseen liittyvät asiat hoituvat suoraan Lowellin asiakaspalvelussa. Lowellin sähköisissä palveluissa voit
-
tarkastella laskutietojasi
-
siirtää sähkölaskusi eräpäivää
-
hoitaa myöhässä olevan maksun tai perintäasian kuntoon (Oma Lowell Perintä)