Tervetuloa Omavoiman asiakkaaksi

Toivotamme kaikki uudet ja vanhat Omavoiman asiakkaat tervetulleeksi ja pahoittelemme samalla asiakaspalvelumme poikkeuksellisen kovia ruuhkia. Alla olevalla videolla toimitusjohtajamme Jesse Ruotsalainen kertoo tilanteesta ja toimista, joilla vältämme tammikuun kaltaisen ruuhkan jatkossa.

Tekstitetyn videon voit katsoa tämän linkin kautta >>

Sähkölasku kaikille asiakkaille kerran kuussa

Asiakaspalveluumme on tullut paljon kysymyksiä muuttunutta laskutusrytmiä ja palvelukanaviamme koskien. Laskutamme jatkossa kaikkia asiakkaitamme kerran kuussa ja sähkölaskun eräpäivä voi vaihdella laskun tekopäivästä riippuen. Maksuaikamme on edelleen 14 vuorokautta, eli kuun 3.päivä tehty lasku erääntyy kuun 17.päivä. Lisätietoa laskutuksesta >>

Vuoden vaihteessa Omavoiman asiakkaiksi siirtyivät Pirkanmaalta Leppäkosken Energian ja Valkeakosken Energian sähkönmyynnin asiakkaat. Siirtyneiden asiakkaiden täytyy tehdä omassa verkkopankissaan uusi e-laskutilaus, sillä laskuttava yhtiö vaihtui Omavoimaksi ja aikaisempi lasku on tullut joko Leppäkoskelta tai Valkeakoskelta.
Lue siirtyvien asiakkaiden usein kysytyt kysymykset >>

Tutustu sähköisiin kanaviimme

Kokosimme yhdelle sivulle sähköiset palvelukanavamme. Tiesitkö, että voit siirtää sähkölaskusi eräpäivää helposti Lowellin palvelussa tai seurata sähkönkulutustasi tunnin tarkkuudella?

Keksi maskotille nimi!

Alhaalla päivää paistattelee maskottimme, joka kaipaa itselleen nimeä. Onko sinulla hyvä ehdotus piirroshahmon nimeksi? Lähetä oma ehdotus nimikilpailuun ja voita kylpyläloma!

Omavoiman piirroshahmo